Binck heeft de beste klantenservice van alle onlinebrokers in Nederland. Dat blijkt uit een onafhankelijke test van vergelijkingssite Beleggingsrekeningen.nl. Binck scoort met een eindcijfer van 9 als beste, gevolgd door Lynx en Mexem, die beide een 8,3 behalen. DeGiro haalde een 7,7.

Beleggingsrekeningen.nl deed onderzoek vanuit het oogpunt van een nieuwe klant die een beleggingsrekening wil openen en zelf actief wil gaan handelen op de beurs. De redactie stelde telefonisch én online enkele vragen aan de klantenservice van in totaal acht beleggingsbanken. De kwaliteit en begrijpelijkheid van de antwoorden werd vervolgens met een cijfer beoordeeld. Daarnaast werd gelet op de bereikbaarheid van de helpdesk en de keuzemogelijkheden om contact te leggen.

Grote banken
Van de grote, traditionele banken die toegang tot de beurs bieden, scoort Rabobank het beste met een 8. ING eindigt bijna onderaan met een 6. Saxo Bank, de Deense eigenaar van Binck en nog niet zo lang actief op de Nederlandse markt, komt niet verder dan een 4,5. De klantenservice blijkt nauwelijks bereikbaar en antwoord op vragen blijft uit.

Lees het volledige artikel:
https://www.infinance.nl/artikel/binck-heeft-beste-klantenservice-voor-zelfbeleggers/